• BIST 100

• Ç. ALTIN

4560,04% 0,75

İmamoğlu'ndan Erdoğan'a süt yanıtı | Veren el alan eli görmeyecek

mamoğlu, Erdoğan'ın, “ücretsiz süt dağıtımı” vaadini yerine getirmediği iddiasına, “Sayın Cumhurbaşkanı'nın bahsettiği süt dağıtımı, 100 bine yakın çocuğumuza yapılıyor. biz; veren elin, alan eli görmediği bir y

Gündem 19.01.2020 17:22:50 0

KOCATEPE / ANKARA

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı (İBB) Başkanı Ekrem İmamoğlu, DSP Kurucu Genel Başkanı ve Başbakan Bülent Ecevit'in eşi Rahşan Ecevit'in cenazesine katıldı. Cenaze töreni sonrası kameraların karşısına geçen İmamoğlu, gazetecilerin gündeme ilişkin sorularını cevaplandırdı.

İmamoğlu sözlerine, “Öncelikle rahmetli Bülent Ecevit'in eşi Rahşan Ecevit Hanımefendi'ye, Allahtan rahmet diliyorum. Rahşan Hanımı kaybetmek üzüntünüz yaşıyoruz. Mekanı cennet olsun ”şeklinde başladı. İmamoğlu, “Cumhurbaşkanı'nın“ Suyu ucuzlatacağını söyledim, ucuzlattı mı? ”,“ Bedava süt dağıtacaktı, hani süt nerede? ”Sözlerinin anımsatılması üzerine,“ Böyle bir arada, böyle bir söze cevap vermek istemezdim ama üzülüyorum. Üzüntümü dile getirmek maksadıyla cevap vermek isterim ”yanıtını verdi. İmamoğlu, sözlerini şöyle sürdürdü:

-SÜT DAĞITILAN AİLELERİ BERABER GEZERİZ-

“Sayın Cumhurbaşkanı'nın bahsettiği süt dağıtımı yüz bine yakın çocuğumuza yapılıyor. Belki alışkın yardım yardım amaçlı yapılan deşifre altındaki ortamları göremedikleri için zannediyorlar ki yapılmıyor. Ama biz veren elin alan eli görmediği bir yardımlaşma kültürünü yaymak istiyoruz. Asla müsaade etmeyeceğiz. Yani sadece kamu ile o vatandaş arasında kalmaktadır. Bu bizim hassasiyetimiz. Görmek isterlerse Sayın Cumhurbaşkanı, benimle beraber İstanbul'da gideriz aileleri tek tek gezeriz. Mutlu da olurum kendisini misafir etmekten. O seçim sırasında oluşturulan çadırlarda. Bugün de biz tam tersini hassas bir şekilde yapıyoruz.

-CUMHURBAŞKANINA YANLIŞ BİLGİLER VERİLİYOR-

Ulaşım ve su indirimi konusuna da değinen İmamoğlu, “Biz sözlerimizin hepsini yaptık ve yapıyoruz. Sayın Cumhurbaşkanı'na yanlış bilgi veriliyor diyorum, inandıramıyorum. Evet, yanlış bilgiler ile donatılıyor. Biz yaptıklarımızın hesabını veririz. Kolay. Değişken listesi de var da '2040'a kadar su problemini çözdüm' dediler. Niçin çözülmedi, bununla ilgili bir cevaplıyor. Bunun gibi bir çok ek gösterge sözü verildi yapılmadı. Biz bunlara girmiyoruz. Biz işimizi yapıyoruz ”dedi.

“TARİH TEKERRÜRDEN İBARET”

İmamoğlu, Cumhurbaşkanı'nın “İstanbul'un projeleri yerel yönetimlere bırakılamayacak kadar önemli” sözlerinin anımsatılması üzerine ise şunları söyledi:;

“Tarih tekerrürden ibaret. Bu duyguyu kaybetmemesini dilerim. 16 milyon insanın seçtiği bir belediye başkanı var. Lütfen bizi dinlesin. İstanbul'a yanlış yaptırmayız. onun ıcın yerelin güçlenmesini dün isteyen Sayın Cumhurbaşkanının bugün kanaatinin değişmesini açıkcası halkımız yorumluyordur diye düşünüyorum.

Anadolu Isuzu tam elektrikli yeni modeli BIG.e Hannover Fuarı'nda

Hyundai ve IVECO’dan IAA 2024'te Elektrikli Ticari Şovu.

Ford Trucks, yeni nesil ürünlerini Hannover Fuarı’nda götürüyor

2024 Erdal Öz Edebiyat Ödülü Necati Tosuner’in

Borusan Spor Kulübü Festivali’ne Borusanlıların 80. yıl coşkusu damgasını vurdu

Azmi Karamahmutoğlu, HÜDA-PAR'a sert çıktı | Gücünüz yetmez

İstanbul'a 21 yeni kreş daha açılıyor

Gündemi takip ederken psikolojik sağlığınızı riske atmayın!

Yapay zekâ ile iş süreçlerinizdeki gücünüzü artırın

Zignaly, 60 milyon ZIG Token ödüllü yeni staking programını duyurdu

Kayalar Kimya İntermob Fuarı’nda yerini aldı

Prof. Dr. Nevzat Tarhan | Beynimizi bisiklet sürer gibi yönetmeyi öğrenmeliyiz

Dijital güvenlikte hepimiz öğrenciyiz

Kuşadası Kadınlar Voleybol Turnuvası’nda Liberty konaklama sponsoru oldu

Velilerin yüzde 43’ü devlet okullarına kayıt ücreti ödedi

Phaselis Antik Kenti’nin büyülü atmosferinde sanat tarihle buluşuyor

Türk müteahhitler devler liginde dünya ikinciliğini korudu

Türkiye, Dünyanın Gençlik Buluşmasına Ev Sahipliği Yapacak

Kırıkkanat | Gençlerin Hayalleri için Heyecanlanmasına Fırsat Verin

İnsansız Su Altı Sistemleri Yarışma Finalleri Başlıyor!

Yeşil lastikler doğayı da bütçeyi de koruyor

Dicle Elektrik yatırımla, Batman'da kaçak ve kesintileri azalttı

Ödüllü Yazar ve Çizer Sonja Danowski İstanbul’da

Kıtalar Arası İlk İpte Yürüyüş: Continental Pass

Kanseri yenen gençler LÖSEV gençlik kampında buluşuyor

Scania yeni 13 litrelik deniz motorunu tanıttı

Uzmandan tavsiyeler: “Doğru Takviye Nasıl Seçilir?”

Volkswagen yeni Transporter’ını IAA Transportation 2024'de tanıttı

Furkan Lüleci | Krizi fırsata çevir Türkiye!

Menopoz hastalık değil, doğal bir süreç